·252 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2020 00:16 İskender Pala'nın yeni kitabını raflarda görünce hiç tereddütsüz aldım. Akşam Yıldızı evet bir Göbeklitepe romanı ama betimlemeleri sanki günümüzdeymişcesine ve üslubunu çok başarılı buldum. Venüse bakiş açım değişti bir kaç kez teleskopla bakma fırsatim oldu, pırlanta kadar büyüleyiciydi. Kitabi okurken grip olmasaydım 1 veya 2 günde okurdum gayet akıcı. Okuma ilerledikçe internetten bazı araştırmalarda yaptım Nefilim nedir? Göbeklitep ilk inanış yeri miydi gibi.