·100 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2016 17:38 Bizim Büyük Çaresizliğimiz'den sonra beklenti oldukça yükseliyor. Belki ondandır biraz hayal kırıklığına uğramış olmam. Seyrek Yağmur da güzel diyebileceğim kitaplardan. Barış Bıçakçı'nın tarzını seviyorum biraz da ondan güzel diyebiliyorum aslında. Farklı bir kitap olduğu kesin. Benim en büyük eleştirim kitap kapağı tasarımına. Çünkü gördüğüm en özensiz kitap kapaklarından biri bu. Evet önemli olan kitabın dili, içeriği ama kapakta da biraz özen beklediğimiz doğrudur.