Kitap mimari alanda ve Mimar Sinan ile ilgili okuduğum ilk kitap. İçerisinde çokça mimari anlatım olduğu için biraz mevzuya fransız kaldım. Kitabın başlıklandırılması yeterli değil. Yazar, konu içerisinde gereksiz yerlere gitmiş bu da konuyu çok dağıtmış. Mimar Sinan 'a, dönemine ve mimarlığa karşı pekçok tespit var. Tespitleri çok beğendiğim söylenemez. Yine de Mimar Sinan' a, mimarlığa olan ilgimi artıran bir çalışma olmuş.