·400 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2019 20:38 Kaybetmenin üst üste geldiği acıyı bir dönem hepimiz yaşamışızdır. Herşey o kadar üst üste gelirki güzel birşey olacak dediğimiz anda en acımasız tokadı yemişizdir muhakkak. Bu hayatın bizi sınama şekli belkide. N. Sullivan bu kitapta ters köşe olmuş bir kadın karakter . Ama cesareti tüm tabularını Ve planlarını yıkmış Ve kendini tahmin etmediği bi düzene adamış durumda. Bana göre eser akıcıydı. Zevkle okudum . N. Sullivan’ın aldığı her kararda kendimi hissettim belki bende olduğum düzende başarılı deiğilimdir farklı bi heyecan yaşamalıyım diye düşündüm. İçtenliği hissettim. Kendime gerçekten yeni bir ben lazım diye geçirdim aklımdan okudukça. Bazen bırakamadım elimden kitabı ️Onun gözünden Max’ la tanıştım . Onun düşünceleriyle benm gerçekten istediğim ne , olduğum durumda mutlumuyum yoksa aslında içten içe istediğim farklı bi gelecekmi dedim .