Bir yarışma kitabıdır. Küçük kuzenlerim ve yeğenlerim aracıyla ben de okumuş oldum. Kitabın 21-27 sayfası arasında çizimler bana göre hatalıdır. Eğer çevrenizde kitap okuyan çocuklar varsa mutlaka yetişkin biri okusun derim...
(Kitaplar hakkında kendi kendime inceleme ve yorum yapmayacam, demiştim. Ama bu son.)