Merhaba sevgili kitap dostlarım️ Bugün sizlere sevgili meslektaşım Esra’nın ilk romanı Sansar’dan bahsetmek için geldim. Öncelikle ilk romanını böyle hatasız ve güzel yazdığı için kendisini tebrik etmek istiyorum. Belli ki bol araştırma yapılmış ve üzerinde çok çalışılmış bir kitap. Kitabın konusunu anlatayım size biraz: Lise arkadaşı olan doktor Merve ve polis Akın’ın yarım kalan hikayelerinin yıllar sonra kesişmesini okuyoruz. Fakat bu sefer ortada bol bol uyuşturucu ve ceset var ne yazık ki. Konudan biraz daha bahsedersem spoiler olacak sanırım
Öncelikle kitap çok sağlam ve tutarlı bir konuya dayanıyordu. Kalınlığına rağmen çok akıcı ve neredeyse hatasız bir dili vardı. En en sevdiğim özelliği ise içindeki aşkın çok yalın ve hissedilerek aktarılmış olmasıydı. Ben vıcık vıcık aşk okumayı seven birisi değilim, kitaptan soğumama neden oluyor. Ama buradaki aşk beni hiçç sıkmadı. Ayrıca en sonunda bütün karakterlerin ayrı ayrı yaşadıklarının anlatılması da çok hoştu. Türk yazarlara özellikle de böyle yeni çıkıp desteğe ihtiyacı olanlara mutlaka bir şans verilmeli bence, kesinlikle inceleyin. Mutlu akşamlar