Yazamıyorum...Hani ne yazsam eksik kalacakmış ve kitabı çok üzecekmişim gibi geliyor. İnanılmazdı,tekrar ediyorum İNANILMAZDI! Altını çizmeye gerek duymadığım bir cümle bile olmadı ama utandığımdan ve kitabıma kıyamadığımdan çizemedim her şeyi..Burak Aksak,nasıl bu kadar ben olabildin? Düşüncelerimi nasıl bu kadar iyi biliyor olabilirsin? Biraz hayata dair düşünen bir insansanız lütfen ama lütfen okuyun bu kitabı.Ne söylesem işte şahaneydi...