·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2020 13:03 Bu kitabın tanıtımını daha ilk gördüğümde tarifsiz bir şekilde yüzümde bir tebessüm oluştu. Sanki huzur veren bir yanı vardı.
Ve ben bu kitabı alıp okumalıyım dedim. Iyi ki de okumuşum. Insanı motive eden, yaşamla ilgili nasihatler veren.. Her insanın kendinden ufak tefek bile olsa bir şeyler bulabileceği...Insanın gerçekten isterse her şeyi başarabileceğini gösteren.. Dolu dolu anlamlı.. Manevi yönü de yüksek bir kitap okumuş oldum. Başucu kitabı niteliğinde bile diyebilirim .
Kısacası ben kitabı beğendim. Tavsiye ederim.