·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2020 18:23 İlk bebeğime hamile olduğum için bu kitabı aldım ve iyi ki de almışım diyorum. Bebeğin gelişiminin ilk trimesterden son trimestera kadar ve sonrasında 5 yaşına kadar detaylarını öğrendim. Hamileliğin ilk anlarından itibaren bir bebeğe nasıl davranılmalı bunu araştırmalarla anlatıyor. Sonrasında çocukluk döneminde aynı şekilde araştırmalarla olması gereken ebeveyn-çocuk ilişkisini çok güzel ve ikna edici anlatıyor. Bir çok aile içi yaşanmış iletişim örnekleriyle bilimsel şeyler anlaşılır hale getirilmiş. Kafamdaki bir çok soruya cevap bulabildim. Eşim de okumak için sabırsızlanıyor. Anne ve baba adaylarının kesinlikle okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.