Josephine & Bay A.
8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Sıradan ve çerezlik bir aşk hikayesi okuyacağım diyerekten başladığım bir kitaptı. Benim gibi kitabın arka kapağını okuyunca sıradan bir aşk hikayesi olduğunu düşünmeyin sakın. Kitabın adını da garipsemiştim açıkçası, bir anlamının olduğunu düşündüm. Lütfen kitabı okuduğunuz ilk sayfalarından ve Bay A.'nın cümlelerinden dolayı uygunsuz bir kitap olduğunu düşünmeyin. Çünkü çok şey kaybedersiniz. Şu kadarını söylemeliyim ki gerçekten tahmin bile edemeyeceğiniz bir anlamı var o sözlerin. Kitabın sonu zaten muhteşem ötesiydi. İnsana "nerden nereye" dedirtecek ve gerçek merhameti ve vicdanı, affetmenin ne kadar önemli olduğunu gösteriyor. Hayata daha da inanmanızı sağlayacak bir kitap. Kesinlikle tavsiye ederim.
1000Kitap
Sadece Sarılıp UyuyacağızMerryliss Taylor · Lovely · 2019503 okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.