Okuldaki yavrular için ben de okudum. Çok da beğendim kitabı tam yaş grubuna göre aşırı yormadan zevkle okunacak bir kitap olmuş. Hatta yarışma öncesi yavrular için deneme mahiyetinde soru da çıkarcam kitaptan,anlayacağınız bekleyin biz gümbür gümbür geliyoruz..
Dibinnotu:
Yarışmayı kazanırlar kazanamazlar benim için hiç önemli değil,şu kitaptan öğrendikleri bir cümle olsun bunu hayatlarına uygulasınlar zaten kazanmış olurlar..