Çeviriyi kötü bulduğumdan fazlasıyla sıkılarak okudum. Zaten kendisinin hayatını gerek filmlerden gerekse araştırmalarımdan gayet iyi bildiğimden kitapta Theo'nun cevaplarının olmaması beni aşırı rahatsız etti. Çeviri düzeltirilir umarım, inşallah görmeye tahammülüm yok bu tarz kitaplarda, çok saçma oluyor çünkü.