Demiş ki kaybettiklerini görsün de ağlasın Dedim ki : Kazandıklarımı görsen değerinin olmadığını ANLARSIN...
··1 alıntı·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Vayy güzel kaybedenler anlaşın 👍👍👍
~İSMAİL_Ç
Gönderi Sahibi
😊👍👍