Tuğba nur Arslan
@tugbanurer · 6yıl
Takip Et
10/10
·
200 syf.
·
Kitabı okudu
·
2020 15. kitabı
Çok güzel bir kitap. Arkadaşlara hediye olarak düşünülebilir. Bunaldığınız da sıkıldığınız da bir ara nefes olarak okunmalı. Eğlenceli ve komik. Kesinlikle kendinizden şeyler bulacaksınız. Tavsiye ediyorum.
Her Şeyin Başı Merkür
Ayşe Balıbey Tanıl · Doğan Novus · 2017
322 okunma
5 beğeni
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap