Ciddi bir anlatıma sahip ve bilgi vericilik oranı yüksek bir kitap.Yani yeri gelince tarihten anektodlarla da yardımcı oluyor lakin bana fazla ciddili geldi.Yani bazı kısımları o kadar olmasa da atlayarak okumak zorunda kaldım diyebilirim.İçerik olarak inanç,kesinlik ve kitle hareketleri bol bol bulunuyordu ve bu konular üzerinde de durulmuştu.Ciddi bir dille de harmanlayınca da baya ağır bir kitap olmuş bana göre