Öncelikle kitabın içerisindeki alt başlıkların anlamlı olduğunu söyleyebilirim. Anlatımı gayet basit, çoğunlukla konuşma dili hakim. Kitap size çocuklara yaklaşımla ilgili bilgiler aktarmasına karşın yazarın hayatı ön planda, " evlat" başlığı ile içerik uyumsuz. Daha az yazılıp -kendi hayatına çok değinmeden- öz bir kitap olabilirmiş.