Gayet güzel ve akıcı bir kitaptı. Alışılmış bir konusu var ama ben kitabı sevdim ve severek okudum. Çabucak okuyup bitirebileceğiniz tarzda bu yüzden agır bir romandan sonra kafayı dinlemek için okunacak keyifli bir kitap.
Öğrenci EviMerih Aslan · Ephesus Yayınları · 201974 okunma