·308 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2020 08:53 Yaşım 43 olmuş. Düşünüyorum da bazen neler kaybettiğimi , neler için geç kaldığımı. Üzülmemek elde değil. Gazeteci - yazar Taha AKYOL Hocamızın “Hayat Yolunda “ Gençler İçin Anılar ve Öneriler adlı kitabını iki gün önce okuyunca çok üzüldüm. Bu kitabın varlığından çok geç haberdar olmuşum. Çok harika bir kitap. Keşke diyorum bu kitabı 15-20 yaşlarında farkedip okusaydım. Kitap tüm herkes tarafından özellikle ama özellikle gençler tarafından mutlaka okunması gereken bir şaheser. Kitapta anlatılan konular , anekdotlar, verilen örnekler ve tavsiyeler o kadar harika ki mutlaka okunması gereken bir kitap. Ben okurken çok zevk alarak okudum. Sizlerin de çok beğeneceğizi düşünüyorum. Gazeteci ve yazar Taha AKYOL’u böyle bir kitap yazdığı için tebrik ediyorum. Ayrıca da kendisine teşekkür ediyorum. Bu kitabı , başka kitapları okuyan ve okuyacak tüm kitapseverlere iyi okumalar diliyorum. KİTAP ŞUURU’muz açık olsun.