·354 syf.····Okunma: 14 Şubat 2020 00:44 Başlangıçta dedim pek sarmayacak sanırım bu kitap beni. Daha sonradan alıştıkça sardı sarmaladı. Bazen sinirlendirdi bazen ağlattı bazen de güldürdü. Sonuç olarak iki günde bitirdim. Özetle mucizelere inanmamız gerektiğini içimizden geleni yapmamız gerektiğini bir gün her şeyin güzel olacağına inanmamız gerektiğini anlattı bana kitap. Tavsiye eder miyim? Denk gelirse okuyun.