9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2015 2. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 18 Aralık 2015 00:00
Bu serinin en beğendiğim kitabı bu kitap kesinlikle. O kadar heyecanlı o kadar akıcı... Bu kitabı da beeğeneceğimi düşünmüyordum ama konular ve akış o kadar güzeldi ki. Şimdiki zamanla yazılmış olması ilk başta saçma geliyor ama yazış şekline ve konulara alışıp odaklanmaya başladıktan sonra pek de önemi kalmıyor. en beğendiğim kitaplardan biri ve gerçekten başarılı.
GölgelerPaula Weston · Yabancı · 2015486 okunma
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.