Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 15 Şubat 2020 14:05 Genel anlamda emek harcanmış güzel bir kitap yazarımız kendi hayatından güzel kareler ile bizim kişisel gelişimimiz için katkıda bulunmayayi düşünmüş . Biraz realist olmalıyım maalesef ben sıkıldım ve yarıda bırakmayı çok düşündüm ama bu emeğe saygısızlık olur diye yapmadım bana çok hitap etmedi kitap ama belki size eder ...