En vahşi, en acımasız bir doğal yaşamın birebir tanıklığıyla sözcükler olmadan garip seslerle hayatta kalma savaşının anlatıldığı sanki vahşi doğa belgeseli izliyormuş hissi veren yazarın da deyimiyle "yazılmış en ilkel hikaye."
Tıpkı bir hayvan belgeselindeki seslendirme kurgusu gibi fakat tek bir fark var; oda bu kitabın aslında bir rüya olduğu. :)