5/10
·192 syf.··
2020 16. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2020 03:23
Yazarımızın hikaye anlatıcılığını beğendim ama maalesef kitap için yeterli değil. Konu çok çekici, başlangıç çok güzel, kitap akıyor ama bir yerde tıkanıp kalıyor. üst üste tekrarlar, eh artık bir atraksiyon görelim hissi, baş karekterin pasifliği, anam yordu beni. Kitap kısa olmasına rağmen sünmüş, olmuş sana Hatay yöresine ait künefe peynirli kitap. on sayfaları da pek beğenmedim, yersiz buldum açıkçası. Bir de ben sonu muallakta biten kitap sevmiyorum ya direk olsun sonlar. Ben düşünüp, içselleştiremiyorum öyle yani
Peygamberin EndişesiYavuz Ekinci · Doğan Kitap · 2018241 okunma
·
279 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitabı okumadan önce bir çok inceleme okudum. Hemen hemen hepsi olumlu yorumlar ile dolu idi. Kitabı okuduktan sonra ise olumlu incelemelerin aksine ben tamamen olumsuz düşünmeye başladım. Biraz da sizin incelemeye yakın düşündüm. Girişi o kadar güzel olan bir kitabı ve konusu bu kadar ilgi çekici gelen bir içeriği işledikçe vasat hale getirmiş. Bir çok nokta da kitap ve sözler kendini tekrar etmiş. Her konunun içine nasır girmiş. Dili ise bence çok yetersiz. Bazı yerlerde vermek istediği siyasi ve toplumsal mesajlar çok güzel ama mesajı verdikten sonra anlatılan bölüm vasat kalmış. Bu kadar inceleme, araştırma yapıp bu kadar güzel bir giriş yapıldıktan sonra bence kitap olmamış. Bir de bütün peygamberlik mucize denemeleri sonuçsuz kalırken o ölen çocuk niye dirildi???? İncelemenizi ilk beğeni ve yorum da benden gelsin. 😃 Kaleminiz dert görmesin