·192 syf.····Okunma: 19 Şubat 2020 03:23 Yazarımızın hikaye anlatıcılığını beğendim ama maalesef kitap için yeterli değil. Konu çok çekici, başlangıç çok güzel, kitap akıyor ama bir yerde tıkanıp kalıyor. üst üste tekrarlar, eh artık bir atraksiyon görelim hissi, baş karekterin pasifliği, anam yordu beni. Kitap kısa olmasına rağmen sünmüş, olmuş sana Hatay yöresine ait künefe peynirli kitap. on sayfaları da pek beğenmedim, yersiz buldum açıkçası. Bir de ben sonu muallakta biten kitap sevmiyorum ya direk olsun sonlar. Ben düşünüp, içselleştiremiyorum öyle yani