·182 syf.····Okunma: 03 Eylül 2019 23:26 ''Renklerin hikayesini deliler, delilerin hikayesini tozlar yazar.''
Öncelikle bu kitabı bana hediye ettiği için yazarımıza teşekkür ederim. İçerisinde Bakır, Deliliğin Bittiği Yer, Kent Aşıkları, Düşteki Gelecek, Hayalet Tepesi, Tepedeki Eski Ev isimli hikayelerden en çok Kent Aşıkları hikayesini beğendim. Diğerleride farklı bir kurguydu. Okurken gayet eğlendim ve sıkılmadan okudum. Fakat paragraf arası boşluk olmadığı için oradan ikk puan kırdım. İnsanın arada nefes almaya ihtiyacı oluyor diye düşünüyorum. Boşluk olmayınca göz yoruyor gibi. Eline sağlık güzel yürekli yazar.