7/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Gayet güzel, akıcı,samimi ifadeleri var.Gordugum eksiklik bazı konulara girip konuyu askıda bırakması.Sanki anlatmak istemiş de sonra kendine saklamak istemiş gibi bir hava sezdiriyor.Ama özellikle kanser hastaları okumalı ve mücadelesini örnek almalı...
İlla Aşk'laAdevviye Şeyda Karaslan · Kırk Kandil Yayınları · 20183 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.