·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2020 11:49 Feyza Altun cok sevdiğim bir avukattır. Duruşu düşünceleri yargılaması hastasıyım.
O kadar sosyal medyalardan takıp etmiş olmama rağmen ilk kez kitabını okuyorum. Diğerleri nedir nasıldır begenilmişmidir bilemiyorum fakat bu kitabı çerezlik toplumsal konulara değinen özellikle kadın cinayetlerine tacize ‘laf vurması’ diyebiliriz.
Kitapta bazen kimin kim olduğunu anlamadım doğrusu sonunda kitabı bitirince oturdu her şey.Bir kadınla başlıyor sonra onun çocuğu onun çocuğu olarak devam ediyor. Ve hepsi de geçirdikleri yaşantılardan psikolojilerden etkilendikleri için hep aynı hayatı yaşamışlar.
Okunabilir değerde derim ben.