·352 syf.····Okunma: 24 Şubat 2020 19:09 Karantinanın ilk kitabını okuduysanız bilirsiniz ne kadar geniş bir olay örgüsüne sahip olduğunu. Sürekli olaylar yaşanır. İkinci kitabı da bu niyetle alırsanız hayal kırıklığına uğrarsınız. İlk kitapta olaylar ön plandayken ikinci kitapta daha çok karakterlerin birbirleri arasındaki ilişkileri, aşk, dostluk gibi faktörler ön plana çıkıyor. Kısaca olaylar duruluyor. Ancak kitabın sonunda olaylar yine ön plana çıkıp üçüncü kitaba hiç ara vermeden geçmeniz için yer hazırlıyor. Eğer anlayarak ve hissederek okursanız aşk ve dostluk kavramlarını derinden hissedebilirsiniz. Mahşerin dört atlısı okunmaya değer mi bilmem, bu size göre değişir ama bence kesinlikle yaşanmaya değer. Burak, Mert, Zeynep ve Onur dörtlüsü her konuda muazzam bir grup.
Benden bu kadar.
İyi okumalar...