·455 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2020 11:53 Kitap gerçekten sürükleyiciydi. Yazım dilinde neredeyse hiç hata yoktu diyebilirim. Romanın sonunda hayal kırıklığına uğradığımı da belirtmeliyim. Kötü bir hayal kırıklığı değildi. Bu kitapta olay sonlanır diye bekliyordum. Yazar gayet güzel bir şekilde kitabı bitirip asıl mücadele kısmını üçüncü kitaba bırakmış. Ancak bazı şeyler çok eksik bırakılmış. Kahramanlar birbirleriyle mücadele ederken özel güçlerinden çoğunu kullanmıyorlar ve neden kullanmadıklarının çoğu hâlâ merak konusu. Kitaplığımda güzel durdu. Tavsiye ederim.