·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Şubat 2020 23:49 Okudum bitti
Stefan Zweıg - Korku
Şimdiye dek okuduğum bana göre en iyi kitabıydı yazarın.
Korkunun insana neler yaşattığını nasıl davranışlar sergilediğini o kadar güzel ifade etmiş ki...
Evli bir çiftin başından geçen bir aldatma hikayesi duygulara düşüncelere çok güzel hitap ediyor.