·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Şubat 2020 23:56 Kitap çok beğendim. Bir çok yerinde göz yaşlarıma hakim olamadım... gerçekten çok etkileyici ve faydalı bir eser... özellikle adamın kaza geçirmesi ve ölmesi beni bitirdi...
Anlatmakla olmaz mutlaka okumak lazim...