·285 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2020 12:23 Bu okuduğum en güzel dönem kitaplarından biri. Son derece akıcı bir dille yazılmış ve o dönemde yaşananları ve insanlar üzerindeki etkilerini farklı bir şekilde ortaya koymuş.Yazarın emeğine yüreğine sağlık.