Kendine hoşgeldin... Kitabın adıydı ilgimi çeken ilk başta. Aslında okuduğum kitaplar için olumsuz birşey yazmayı hiç sevmem, emeğe saygı duymak herzaman önemli. Ama fikrimi belirtmek gerekirse çok içsel yazılar ya da cümleler bulamadım. Daha çok hepimizin rahatlıkla kullanacağı bir dilde yazılmış bir günlük tadı bıraktı ben de. Yine de her fikir her cümle okunmaya değerdir... (Ayrıca yazarın birkaç kitabı daha var, onları okumadığımı da belirtmek isterim)