·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2019 00:00 Ralf Rothmann'ın bu kitabını gazete gördüm ve yeni Alman edebiyatını merak ederek okudum. Gereksiz tanımlamalar ve betimlemelerden uzak harika bir kitap doğrusu. Okuyunca, "Ee bu ne yani?" diyebileceğiniz bir konusu olabilir. Ama sabredip içine girince anlıyorsunuz. Savaşı bir de Alman tarafından bakıp, empati yaparak anlayabileceğiniz bir anlamı olduğuna inanıyorum bu kitabın. Her ne kadar haklıya hakkını verdiğini düşünmesem de fazla siyasete girmemiş olması hoşuma gitti.