·144 syf.····Okunma: 01 Mart 2020 13:08 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Gazeteci kimliğiyle çıktı karşıma. 2. Dünya Savaşından sonra Doğu ülkelerinin durumu hakkında bilgi veriyor. Gittiği ülkelere dair tek tek gözlemlerini dile getiriyor. Yazar bulunulan zamanı ve durumu çok iyi yansıtmış. Yalnız Türklerden istilacı olarak bahsetmesi hoşuma gitmedi. Onun dışında başırılı bir gezi gözlem türünde bir kitap olmuş.