·252 syf.····Okunma: 15 Şubat 2020 21:00 Kitap çok sürükleyici gelmedi bana ve dili çok basit geldi.İskender Pala'nın okuduğum ikinci kitabı.Sanırım tarzını sevmiyorum.Herşey çok yüzeyseldi.Beklentim konu itibariyle çok daha yüksekti sanırım, beklentimi karşılamadı.