Fatoş

@f1003
En sevdiğiniz şarkı sözü ? “En azından ince bi' kabuk bağlasın Azıcık eşitlik sağlasın”
Anket
·
1 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ömrümü koyduğum kumar gibisin. Öylesine tutkun düşkünüm sana