Fatoş
@f1003
Takip Et
En sevdiğiniz şarkı sözü ? “En azından ince bi' kabuk bağlasın Azıcık eşitlik sağlasın”
Anket
14 beğeni
·
1 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Aybüke Koca
Ömrümü koyduğum kumar gibisin. Öylesine tutkun düşkünüm sana
1