Lys

@Lys_
Puan vermedi·207 syf.··
2020 30. kitabı
Kardeşim sayesinde okumuş olduğum bir kitap ve son günlerde ailedeki herkes okumak için sıraya girdi diyebilirim. :) Gelelim kitaba: İçerik o kadar iyi hazırlanmış ki, öyle güzel mesajlar verilmiş ki hayran kaldım. Ben daha farklı bir içerik bekliyordum, beni iyi yönde şaşırttı. Dil sade fakat kelimeler, bağlaçlar ve açıklamalar yerinde kullanıldığı için su gibi akıp gidiyor kitap. O dildeki sadelik sizi sıkmıyor. Anlatım gayet açık, hitap ettiği yaş aralığından dolayı da olabilir ne anlatılmak iştenmiş ise direkt verilmiş. Kitapta bolca hikâye var. Konu başlığı altında konunun altını doldurup, sağlamlaştıracak hikâyeler seçilmiş. İslâm dininin de çokça önemli bulduğu fakat biz insanların son yıllarda hiç umursamadığımız "iyi insan olma" çok güzel anlatılmış. Bu açıdan da iyi bulduğum kitaplar arasına girmiş bulunmakta. Okumanızı yahut okutmanızı tavsiye ederim. :)
1000Kitap
Edep MektebiFeyzeddin Alpkıray · Server Yayınları · 2022378 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.