Oya Baydar’ın kaleminde yine güzel bir kitap, edebiyatımızın ilk ekolojik distopyası denebilecek bu kitapta hepimizin içten içe bildiği ama birçoğumuzun görmezden geldiği küresel iklim krizine ve o krizin ortasında kalan insana yöneltmiş kalemini.
Doğa ve insan etkilenişimi çok güzel anlatmış, özellikle hayvanların duyguları da çok güzel işlenmiş. Kitabı çok beğendim herkese özellikle hayvanların hislerini daha iyi anlama açısından seven sevmeyen herkesin okumasını tavsiye ederim.