Okudukça gerildiğim bir roman oldu ve bitene kadar elimden düşmedi diyebilirim, katil ile Nejat arasındaki kovalamacada sürekli merak içinde kalıyor insan ve asla bir sonraki adımı tahmin edemedim. Demem o ki son zamanların en kaliteli polisiyesi ünvanını taşıyor bende.