Merhabalar...
.
Bugün çok severek okuduğum #beykozmasalı kitabının yorumu ile geldim.
.
Kitabımız yavru martının ailesini kaybetmesi ve yaşlı martı ile karşılaşmasıyla başlıyor.Yaşlı martı yavru martıya sahip çıkar ve birlikte Beykoz'un tarihi yerlerini gezmeye başlarlar.Nereler mi buraları Yoros kalesi,Cevrihe hatun çeşmesi, yuşa tepesi, Hünkar kasrı, gibi Boğaz'ın incisi Beykoz da tarihi bir yolculuğa çıktım ve çokta keyif aldım.Ve Orhan Veli kanık'ı yad ettik güzel bir şiiri ile.Size ve çocuklarınıza hitap edebilecek güzel bir kitap öneri benden okumak sizden...
.
Umut hep yüreğinizde olsun....