·101 syf.····Okunma: 08 Mart 2019 17:15 Duygusal olarak pek çok şey barındıran bir kitap. İdam fikrini destekleyenlere okumalarını tavsiye ediyorum. Çünkü idamın aslında ne olduğunun ve gerçek bir ceza olup olmadığının çok başarılı bir şekilde değerlendirmesini yapmanızı sağlayacak. Olay akışından ziyade kahramanın iç dünyası daha fazla gözler önüne seriliyor. Fakat akıcı bulmadım.