Kitabın kapağından da tahmin etmissinizdir belki fantastik bir roman.
Konusuna gelecek olursak;
17. Yaş gününde Firuze tam mumları üflerken bedeni olmayan bir erkek sesi kulağının dibinde "şaşkın Firuze dilek dile, güzel bir vücut dile belki kabul olur" diye konuşunca korkudan kalbi duracak gibi olur. Firuze 24 yaşına geldiğinde artık bu sesin sahibiyle samimiyet içinde çekişmeli, atışmaları ile birlikte yedi yıl geçirmişlerdir. Hikaye böyle başlıyor ve çok güzel akıcı bir şekilde devam ediyor. Her sayfasını merakla, heyecanla okuduğum romantik komedi tadında fantastik bir kitap. Devamı da varmış galiba kitabın çok merak ediyorum sanırım serinin diğer kitaplarınida alıcam.