·488 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2015 00:00 Genç kızların okuyup zevk alacağı türden bir kitaptı. Evet bende bir genç kızım ama o kadar beğendiğimi söyleyemem. Kitapta normalden kat kat fazla küfür vardı. Ana karakterlerin dostluğu çok hoşuma gitti. Kitabın sonunda bir karaktere çok üzülmüştüm. Eğer genç kızsanız ve de küfürlerden pek rahatsız olmuyorsanız mutlaka okuyun.