Kitap çok güzeldi. Heyecan içinde okudum.
Okurken de kibirli olamanın kötü, tutumlu olmanın ise daha güzel bir şey olduğunu bir kez daha öğrendim.
Yaşadıklarımız bize hayatı öğretiyor. Unutmayalım.
Bizim CanYavuz Bahadıroğlu · Nesil Çocuk Yayınları · 201265 okunma