7/10
·136 syf.··
2020 16. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 13 Mart 2020 12:55
#kitapyorum #mustafabalel #etiyopyakralınıngözleri #2020-16.kitap #sayfasayısı 135 Çok güzel bir kitap okuduk.masalımsı öyküler ile biyografi birleşmiş durumda bana göre.Anlatım dili çok değişik geldi diyebilirim. Hepimizin çocukluk anıları vardır.Pekiyi bunları bir kitapta bir kısmı benziyor ise ne olur.Çocukluğunuza geri dönersiniz.kitabı okurken ister istemez sizde yaa bizim de bayramlarımız kalabalık içinde geçerdi dediğinizi duyar gibiyim.Yahut okulda bir arkadaşımıza muzip şakalar yapmışlığımız. Yazarımız kendini kitapta okumaktan ziyade dinlettiriyor.Biraz yol göstericilik te olması genç neslimize tavsiye niteliği taşıyabilir.Aynı zamanda çevirmen de olan Mustafa Balel okunmayı hakeden bir yazardır diyerek noktalıyorum.Sağlık ve esenlikler ile
Etiyopya Kralının GözleriMustafa Balel · Kavis Kitap · 201110 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.