·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2020 12:30 Daha bugün okumaya başladığım bir kitaptı. Uygulamada olmadığını fark etmem üzerine hemen bildirdim. Tek kelimeyle efsane diyebilirim. Konusu mafya olan Emir'in ve üniversiteye gitmekte olan yaralı bir kalbe sahip Zeynep'in hikayesi. Baştan söylemeliyim ki kitap bir mafya kitabı ama kesinlikle bu konu abartılmadan işlenmiş ki çoğu yerde kendimi tutamayıp kıkırdarken buldum. Saat öğlen 12 den gece1.30'a kadar yani şimdiye kadar 520 sayfa okuyarak kendi rekorumu kırdım diyebilirim. Kurgusu ve konunun işlenişi güzel, sadece bazı şeyler çok fazla tekrarlanıyordu, yani örneğin Emir'in üzüldüğünde gözlerine kara bulutların çökmesi ya da Zeynep'in yüzünü ellerinin arasına alması gibi bazı davranışlar tekrarlansada bunların beni hiç sıkmadığını rahatlıkla söyleyebilirim, aksine bütün bunlar kitaba farklı bir hava katmış. Olaylar çok güzel ve anlatımı kesinlikle akıcı. Kitabın ilk sayfalarından zaten direkt olayın içinde buluyorsunuz kendinizi. Tüyo vermek gerekirse ilk sayfada baş karakterimiz Zeynep, biri tarafından kaçırılmış ve elleri kolları bağlı vaziyette uyanıyor. Acaba kim tarafından kaçırılmış? Ve sonra neler olacak. Ben bayılarak okumaktayım, geriye kalan sayfaları da her ne kadar şimdi okumak istesemde gözlerim buna izin vermiyor ancak ilk defa bir kitap incelemesini kitabı tam olarak bitirme ihtiyacı duymadan yapıyorum. Ve son olarak eğer aşk kitabı okumak istiyorsanız epsilon yayınları bu işte çok başarılı.