8/10
·348 syf.··
2016 261. kitabı
Bilimin ve kurgunun ayrı ayrı müptelası olsam da bilimkurguya nedense bir türlü ısınamadım. Belki sürekli yanlış kitaplar seçtim belki bana göre değil ancak Arthur Clarke ve Rama serisi bunun dışındadır. Aman aman bilimkurgu okumam ama okuduğum en iyi seridir diyebilirim. Hem ilginç fikirler hem akıp giden okunuş sürekli bir sonraki kitaba geçme hissini canlı tutuyor. Bilimkurgu denemek isteyenler için gayet uygun bir seri.
Rama’yla BuluşmaArthur C. Clarke · İthaki Yayınları · 2005355 okunma
·
215 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.