·267 syf.····Okunma: 16 Mart 2020 18:28 Çok tatlı, sevimli bir romandı. Sanço ve Don Kişot'un maceralarını okurken çok eğlendim. Sonuna kadar da aynı heyecanla okudum.
Fakat çok kötü bir yayınevi seçtiğimi belirtmek isterim.
Bu basımda o kadar fazla yazım hatası vardı ki, başlarda sayıyordum ancak sonrasında saymaktan vazgeçtim.
Kitap daha önceden bir şekilde elime geçtiği için bu yayınevinden okudum fakat daha kalitleli bir yayınevinden okumanızı öneririm.
*ezr yayıncılık