4/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2016 9. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2016 00:00
kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Sadık Yalsızuçanlar'ın kalemini beğendiğim için, basitçe yazılmış, yazarı yansıtmayan bir eser gibi geldi. Kerem ile Aslı'nın öyküsünü anlatması açısından güzel olsa da sadece Kerem'in gözünden anlatılan ve sürekli yollarda geçen bir öykü bizi karşılıyor. pek sevemedim.
Kerem İle AslıSadık Yalsızuçanlar · Timaş Yayınları · 2011675 okunma
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.