·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2020 21:11 Kitap o kadar güzel ki... Kitabı okurken bütün krakterlere ayrı hayran oluyorsunuz. Kendinizi onların yerine koyup acaba ben nasıl yapardım diye düşünmeye başlıyorsunuz. Ve sonunda kitap öyle heyecanlı bitiyor ki..